รายงานเรื่องข่าวสารก่อนการเรียน
โดย
: นางสาวพรรณิภา ตะนุลานนท์
รหัสนักศึกษา : 52113000572
e-Mail Contact :pannipa572@gmail.com
Weblog URL : http://pannipa572arti3413.blogspot.com/
บรรจุภัณฑ์ ชิ้นที่1 " The whole communication of "Mr. Clean" trademark is principally based on
strenght and physical power concepts , well represented by the famous bald
muscle man logo. With this dumb-bell packaging we have tried to find a simple
but incisive shape to strenghten that idea and to give product more visibility
on supermarket shelf. We have also considered packaging reusability as an
important feature: the empty bottle can be easily filled with water or sand and
transformed in a colourful dumb-bell for fitness. A fun excercises booklet
inside the cap can be useful for home training."
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
บรรจุภัณฑ์ชิ้นที่่2
The Brand Hatchery concepted the
product idea and package designof Boxsal as part of an internal
agency assignment. They loved the idea so much they formed Three Blind Ants, LLC, a
new design company dedicated to picnic and consumer focused fun
products. Lots more photos after the jump. "[Boxsal is] an eco-friendly, modern picnic box
dressed
head-to-toe in a design style
that allows you to tailor your picnic toyour personal style. Whether
it's the romantic taste of Today's Date,the inner-city style of Urban
Picnic or casual coolness of Office Escape— Boxsal is a place to pack your
creativity along with some tastytreats.biodegradable right down to the
knives, forks and spoons included in the Each Boxsal is completely recyclable
and Boxsal Eatin' Tool kit. Utensils
and cups are made of compostable corn starch. The trays and bowls are
created from sugar cane fiber. Each kit also contains recycled napkins
and a compostable trash bag for your picnic left-overs. And while the
Eatin' Tool kit is disposable, the picnic box can be used over and
over and over. It can even double as storage box, luggage or
portfolio case in the winter months. The fact that each picnic box is fully sustainable was
kind of a given for the project. We
figured that was really just the entry-fee associated with fabricating a
new product these days. The real magic lies in the creativity that each
Boxsal can bring to a picnic. You no longer need a 100-year old oak tree to serve
as the corner stone of your afternoon getaway. Instead you
can find the nearest rooftop or inner-city park and toss down a
blanket and some imagination."-Boxsal แต่ละครั้งจะถูกนำไปรีไซเคิลอย่างสมบูรณ์และขวาย่อยสลายลงไปที่มีดส้อมและช้อนที่รวมอยู่ใน
ชุดเครื่องมือ Boxsal Eatin 'เครื่องครัวและถ้วยที่ทำจากข้าวโพดที่ย่อยสลายแป้ง ถาดและชามจะถูกสร้างขึ้นจากเส้นใยอ้อย แต่ละชุดนอกจากนี้ยังมีผ้ากันเปื้อนรีไซเคิลและถุงขยะที่ย่อยสลายสำหรับคุณปิกนิก overs ซ้าย และในขณะที่ชุดเครื่องมือ Eatin 'คือใช้แล้วทิ้ง,กล่องปิกนิกสามารถนำมาใช้มากกว่าและเหนือและมากกว่า มันยังสามารถสองเป็น
กล่องเก็บสัมภาระหรือกรณีที่ผลงานในฤดูหนาวเดือนความจริงที่ว่ากล่องปิกนิกแต่ละอย่างยั่งยืนได้อย่างเต็มที่คือชนิดของ
ที่กำหนดสำหรับโครงการ เราคิดว่าถูกจริงๆเพียงแค่รายการค่าธรรมเนียมที่เกี่ยวข้องกับการ fabricating ผลิตภัณฑ์ใหม่วันนี้เวทมนตร์ที่แท้จริงตั้งอยู่ในความคิดสร้างสรรค์ที่ Boxsal แต่ละคนสามารถนำไปปิกนิก คุณยังไม่มี
จำเป็นต้องโอ๊กต้นไม้ 100-ปีเพื่อใช้เป็นหินมุมของคุณ
เพิ่มเติมช่วงบ่าย แต่คุณสามารถหาน้ำบนชั้นดาดฟ้าที่ใกล้ที่สุดหรือ
สวนสาธารณะในเมืองและโยนลงผ้าห่มและจินตนาการบางอย่าง
ที่มา:http://www.thedieline.com/blog/2010/7/13/boxsal.html
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
บรรจุภัณฑ์ชิ้นที่ 3
The idea behind Quick Fruit packaging is a fruit sliced in half showing the core of the fruit as the lid of the product. A clean, simple logo with the letter “Q” depicting a cup with a spoon appears on the lid and side.
ไม่มีความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น